Гарантія

Гарантія`]]

Expert PC - лінійка персональних комп'ютерів нового покоління. На кожну модель поширюється гарантія - 36 місяців з моменту покупки. Дотримуючись правил експлуатації, описаних в інструкції до кожного комп'ютера, Ви можете істотно збільшити термін його служби. У разі ж виявлення в процесі експлуатації недоліків або дефектів, наша компанія бере на себе гарантійні зобов'язання - ми усунемо будь-який дефект, що виник не з вини користувача, у встановлений законом термін. Однак при виявленні пошкоджень, що виникли через недотримання умов експлуатації та / або зберігання комп'ютера, наша компанія залишає за собою право відмовити в гарантійному сервісному обслуговуванні.

Умови гарантійного обслуговування комп'ютерів Expert PC:

  • виріб надано в авторизований сервісний центр в повній комплектації з оригінальними пломбами;
  • до комп'ютера додається документація: касовий і товарний чеки (або інші документи, що їх замінюють), паспорт комп'ютера, належним чином оформлене гарантійне зобов'язання з зазначенням серійних номерів комплектуючих, що входять до складу виробу, а також гарантійного терміну;
  • термін гарантійного обслуговування не закінчився;
  • виріб використовувався з дотриманням умов експлуатації.

Гарантія не поширюється на вироби, якщо:

  • порушена цілісність гарантійних пломб, встановлених на виробі або його вузлах;
  • виріб надано з будь-якими механічними пошкодженнями або слідами несанкціонованого, в тому числі самостійного втручання - з тріщинами, подряпинами, зламами і іншим, що вплинуло на працездатність ПК або спричинило руйнування пломб, захисних покриттів, наклейок фірмових стікерів і т.п.;
  • несправність виникла через потрапляння всередину сторонніх предметів, рідин, пилу, бруду, комах або т.п.;
  • виріб піддавався впливу природних стихій (дощу, вітру, блискавки і т.п.), пожежі, несприятливих навколишніх умов (запиленості, надмірної вологості, агресивного середовища і т.п.);
  • виріб не було належним чином заземлено;
  • причиною несправності стали збої в електромережі або кабельних мережах, інші подібні фактори;
  • несправність виникла через термічні пошкодження, викликані порушенням вентиляції пристрою, в тому числі з причини підвищеної вологості і / або запиленості навколишнього середовища, недотримання умов експлуатації в обмеженому просторі;
  • несправність виникла через зношеність частин, мікросхем, контактів і портів периферійних пристроїв (відео-вхід, відео-вихід, USB, VGA, Audio і т.п.), в тому числі через самостійне підключення таких пристроїв користувачем при включеному живленні;
  • несправність виникла в результаті зміни заводських налаштувань або використання несумісних витратних матеріалів, комплектуючих, запчастин і блоків, які не рекомендовані компанією-виробником, самостійного або виконаного третьою особою (яка не є сертифікованим на проведення подібних робіт авторизованим сервісним центром виробника) ремонту або заміни складових виробу;
  • збої в роботі відбулися через пошкодження BIOS материнської плати з вини користувача;
  • пошкодження з'явилося після атаки комп'ютерних вірусів, неправильної (невідповідної) установки програмного забезпечення, не передбаченого конфігурацією, використання неліцензійних версій будь-якого програмного продукту;
  • до комп'ютера через внутрішні або зовнішні роз'єми і / або порти підключалися вироби, виготовлені на основі власних розробок користувача.

Особливі умови гарантії:

  1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на програмне забезпечення, збереження даних і конфігурацію параметрів налаштування.
  2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні матеріали, дискети, компакт-диски, документацію і упаковку, які входили в комплект поставки.
  3. Термін виконання робіт з гарантійного обслуговування виробу - не більше 14 календарних днів з дня передачі повного комплекту несправного ПК клієнтом у Сервісний центр "LINK-Service". В особливо складних випадках термін проведення робіт може бути збільшений Авторизованим Сервісним Центром "LINK-Service" за погодженням з Покупцем.
  4. Роботи по гарантійному обслуговуванню проводяться на території Авторизованого Сервісного Центру "LINK-Service" за адресою вул. Серпова 10, м. Харків 61166 +38 (057) 720 20 88.
  5. Продавець, виробник і Авторизований Сервісний Центр не несуть фінансової і моральної відповідальності за збитки, що виникли у користувача (споживача) через вихід з ладу комп'ютера (втрата інформації, неотриманий прибуток, прямі і непрямі збитки і т. д.).

Дані гарантійні умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України. Всі умови гарантії діють в рамках Закону України «Про захист прав споживачів».